Holidays

Oi meid hulle. Läksime Austria squadi ning Tiagoga eile õhtul 23:30 välja baari. Midagi erilist ei toimunud, olime oma lemmikbaaris (People), personal oli väga rõõmus, et seal olime, sest viimastel kordadel olen neile normaalselt tippi jätnud, sest nad on seda väärt. Tantsivad leti taga ja mis peamine- naeratavad!!! Siiralt ja südamlikult. Aga mis mind nüüd ja igavesti närvi ajab, on need mustlastest “roosimüüjad”, kes reaalselt kisuvad sind kättpidi nende rooside juurde ja tahavad käe ümber paela siduda. Õnneks oli mul piisav muskel, et tema raudsest haardest vabaneda ning eesti keeles sinnasamusesse saata.Koju jõudsime me täpselt 3 öösel. Ise teadsime, et 5:30 on äratus, sest mõned meist lähevad Portugali! Pole hullu, tegin bussis “iluund” ka pool tundi 😀 Kirjutan seda tegelikult juba Portugalis olles, mingi kena tädi istus just mu kõrvale ja hakkas rääkima. Kuidagi kehakeele abiga suutsin selgeks teha, et ma pole õpilane  vaid reisin ja olen vabatahtlik:) Siin on nii palju mägesid. Nende jaoks on need künkad aga mina pole kunagi nii kõrgeid künkaid näinud 😀
Nüüd olen juba mitmendat tundi Portos. Just sellist päeva pole mu elus onlnud ja sellist päeva oli mu ellu vaja. Räägin nimelt iseseisvusest. Siiani tulime Austria squadiga, nemad jäävad aga siia ja mina liigun edasi. Buss pani meid maha linnaplatsil, ja nagu 5 inimese käest küsides selgus, ei tea keegi täpselt, kus bussijaam asub. 1 naine õnneks teadis ja seletas ära kuid oh imet- Igal kompaniil on oma eraldi bussijaam jumal teab kus kohas. Võta kokku ennast, Portugali bussimajandus:D Pole mina veel kunagi niimoodi uhkes iseseisvuses mööda võõrast linna kolanud. Võõras keel pealekauba. Jõudsin (ühte tuhandest ilmselt) bussijaama ning pidin ostma ajaliselt hilisema bussi, sest jumala eest ei viitsinud ma seda AVICut taga ajada. Muidu on hea olla ja tunnen ennast isegi turvaliselt. Kui inimestelt abi küsida, siis nad enamjaolt ikka aitavad nii palju kui võimalik, ausalt:) Korralik mugavustsoonist välja tulek ikka, kui pole kellegi peale loota, peale iseenda.
(Kirjutasin selle teksti eile)

EDIT: oleme Kathariinaga nüüd oma hostelis. Täpsemalt oleme Esposendes, valisin selle koha, sest ookean pole kaugel ning siin on looduspark, kuhu me varsti ka läheme. Eile õhtul jäin patja puutudes kohe magama, mul oli täielik väss, sest noh, paar tundi und oli ainult seljataga. Südame teeb soojaks, KUI abivalmid inimesed siin on. Nt Porto (suur linn Portugalis) bussijaamas ei leidnud me oma bussi ning aeg oli juba sealmaal, et buss peaks startima. Küsisin sealolevalt politseinikult, kas ta saaks mind kuidagi aidata, tema kutsus kohe kompanii kokku ja siis seletasid nad mulle kuidagi, et buss hilineb veidi. Sain temalt sooja naeratuse ning ta ütles ka, et kõik läheb hästi, et ärgu ma muretsegu. Eesti Politsei, võta õppust pls. Lõpuks tuli buss ning bussijuht parandas mu “Esposende” hääldust seni, kuni ma selle õigesti välja ütlesin, haha 😀 Ja Esposende bussijaamas hakkasin kohe asju ajama, et me esmaspäeval ikka kindlalt mingi hommikuse bussi peale saaks, et Portosse tagasi sõita. Nagu taevast saadetuna ilmus välja töötaja, kes oskas inglise ja hispaania keelt ning tegi mulle igasuguseid asju selgeks. Lisaks kutsus teine töötaja meile takso. Sõitsime oma 6km, raha tahtis ta selle eest 6,5€. Päris hästi 🙂 Hosteli hinna-kvaliteedi suhe on super, ei oska millegi üle kurta. Seda enam, et hommikusöök on hinna sees. Sinki-juustu-jogurteid ma ei söö, lasin hoopis saiu moosiga ning seda imehead kohvi, peaks küsima, mis kohv see on 😀 in love.
Ah ja mis on kõige toredam- siin lendavad ringi linnud, kes Eestist juba augustis-septembris-oktoobris minema rändasid. Rõdu ääre peal istus must-lepalind, palmide otsas askeldavad lehelinnud ning aias kõnnivad linavästrikud. Meil on hotelli kõrval jõgi!!!

Aga olgu, lähen otsin looduspargi ning ookeani üles, need on umbes 20min jalutuskäigu kaugusel:)